Hoe de Academie voor NLP haar diensten verleent aan opdrachtgevers en hoe medewerkers van de Academie voor NLP onderling met elkaar omgaan, komt voort uit de basis van kernwaarden. Vervolgens zijn deze kernwaarden leidend voor gedrag en houding van de Academie voor NLP.

Onze ambitie

Daarom omarmen wij onze kernwaarden als onze ambitie om verwachtingen van organisaties waar te maken. Dat doen we met elkaar en als regisseur. Bovendien jagen we samen resultaten en successen na.

Focus op de behoefte van de klant

De medewerkers, trainers en coaches van de Academie voor NLP begrijpen de werkelijke prioriteiten van de klant en weten wat van hen wordt verwacht. Daarom leveren ze zo snel mogelijk aantoonbare toegevoegde waarde. Omdat voor de klant en voor ons het leveren van concrete resultaten vertrouwen oplevert.

Op tijd leveren

Medewerkers, trainers en coaches van de Academie voor NLP weten dat op tijd leveren een belangrijke afspraak is, vooral in het planningsproces. Omdat anderen vaak afhankelijk zijn van oplevering, accepteren we geen vertraging in het proces. Dus afspraken nakomen en doen wat we zeggen te doen! Dat vereist (zelf)discipline.

Samenwerken

Met elkaar aan hetzelfde probleem of oplossing werken betekent voor medewerkers, trainers en coaches van de Academie voor NLP elkaar actief stimuleren en helpen. Waardoor doen ze dat? Door middel van initiatief te nemen en begrip en respect te tonen. Door middel van verantwoordelijkheid te nemen en anderen op hun verantwoordelijkheden aan te spreken. Dus Academie voor NLP levert excellente trainers en coaches!

Geen concessies doen aan kwaliteit

De te leveren kwaliteit spreken we duidelijk af met onze klant. Wanneer is de kwaliteit “goed genoeg” en wanneer is iets af? Daarom doen we liever een paar dingen goed dan veel dingen half.

Stapsgewijs verbeteren

Een duidelijk beeld van het probleem en de oplossing is voldoende, zonder te verzuipen in verlammende details. Stapsgewijs deeloplossingen leveren is onderdeel van de werkwijze van de Academie voor NLP. Daardoor worden ‘benefits’ eerder gerealiseerd. Klant blij; de Academie voor NLP blij.

Ontdekken en verbeteren

Zonder verandering ontwikkelt een oplossing zich niet verder. Daarom laten we veranderingen werken. En dus vertalen we die terugkoppelingen naar nog betere werkwijzen. Onze medewerkers, trainers en coaches zijn creatief, experimenteren, ervaren en leren.

Iedereen geïnformeerd en betrokken

Goede communicatie is essentieel om ruis en misverstanden te voorkomen. Medewerkers van de Academie voor NLP communiceren zoveel mogelijk op een informele face-to-face wijze op alle niveaus. Daarom gebruiken liever korte energieke workshops dan lange vergaderingen.

Zichtbare beheersing

Vertrouwen is goed, maar weten is meten. Daarom passen we transparantie in voortgangsbewaking en rapportage naar de klant aan op datgene wat echt nodig is.

Verander de stand van je zeilen
Gewoon Doen! Maak een afspraak!

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here